به بــــهانۀ دوست

سبک زندگی،فرهنگ و سیاست به انتخاب من

به بــــهانۀ دوست

سبک زندگی،فرهنگ و سیاست به انتخاب من

مشخصات بلاگ
به بــــهانۀ دوست

خدای من!
"اشهد انّ" هرچه دارم تو ...
و من می نویسم به بهانه تو ...
---
امام من!
و من ساده می نویسم
مثل حس خوب بودنِ تو
که سادۀ ساده ، آرامم می کند...
---
و هر گز امید از کف مده
آنگاه که چیز دیگری برای دادن
در کف داری...
---------------------------------
اگر این جمهوری اسلامی شکست خورد، اسلام مدفون می‌شود؛
دیگر خیال نکنید بعدها شما بتوانید دوباره یک کاری انجام بدهید.
مسئولیت یک همچو مسئولیتی است.
انبیا و اولیا و همه خونشان را دادند برای حفظ این.
(حضرت امام خمینی،صحیفه نور، ج8، ص۵۲۵)
-----------------------------------------
«هرگاه دیدید دشمنان از شما تعریف کردند
معلوم می‌شود عیبی در کار است و هرگاه
دیدید که دشمن از کار شما ناراحت و عصبانی
است بدانید درست عمل کرده‌اید.»
(حضرت امام خمینی،صحیفه نور، ج17، ص250)
-----------------------------------------------------
کسانی که به جوانان انقلابی با بدبینی نگاه می‌کنند
و تلاش دارند آنها را منزوی کنند،
به انقلاب و کشور خدمت نمی‌کنند.
البته این جوانان هیچگاه منزوی نخواهند شد.
(حضرت امام خامنه ای 92/12/15)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آری نیست ...

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ب.ظ

علی با یاس می گوید:

گل بشکسته پهلویم

غم دل با تو می گویم

بگو یاسم، مرا دیگر، امید همنشینی با تو آیا نیست؟

صدا با ناله پاسخ داد: آری نیست...

و حالا مرد تنهای شکسته دل 

به سمت آسمان رو کرد و با گریه:

خدایا جان بگیر از من، که بعد از او 

امید زندگانی نیست...


و بعد از یاس،

علی می کرد سر در چاه

سخن می گفت با آوای حزن انگیز و آنگه آه... :

که بعد از او ز این دنیا امید سازگاری نیست؟

و پاسخ آمد از آن خلوت جانکاه: آری نیست...


و آخر لحظه ی عمر علی، اینگونه شد پایان

علی گفتا: خداوندا!

که دیگر تا ابد، حتی صدای آن جدایی نیست؟

نوا آمد که: آری نیست...

آری نیست پنجره

نظرات  (۹)

سلام
زیبا بود
خدا اجرتون بده.یا علی
پاسخ:
سلام
چشماتون زیبا میبینه...
ممنون
یا حق

سلام

پاسخ:
سلام علیکم و رحمه الله

  • جنبش سایبری ارزشبان
  • سلام

    نتایج فاز اول سیر مطالعاتی...

    و این آغاز قصه است....

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    یا علی

    وقتی جوانه نیست کجا عید می شود؟

    مادر که خانه نیست کجا عید می شود؟

    مادر بهانه ی همه ی عاشقانه هاست

    وقتی بهانه نیست کجا عید می شود؟!

     

    سلام حضرت مادر(س)

    پاسخ:
    خورشید فاطمیه، ز رخ پرده تا گرفت
    حتی بهار ،طاقت زیبا شدن نداشت
  • جنبش سایبری ارزشبان
  • سلام.سال نو مبارک

    خانه تکانی دل باشد این آغاز سال نو،انشاالله...

    بروزیم

    پاسخ:
    سلام
    ای کاش که هر لحظه بهاری باشیم...
    خداقوت
  • جنبش سایبری ارزشبان
  • سلام.

    بهانه ای برای سلام به شهیدان....

    بروزیم

    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسیم

    ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

    پاسخ:
    از مطالبتون استفاده می کنیم
    خدا قوت خیلی خیلی زیباست.با تمام وجود میگویم.جه قدر دلت زلال است من که به شما حسودی میکنم. ای کاش من هم مثل شما شوم.ای کاش...
    پاسخ:
    چشماتون زیبا میبینه
    ممنون از نظرتون...منو شرمنده میکنی دوست عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">