به بــــهانۀ دوست

سبک زندگی،فرهنگ و سیاست به انتخاب من

به بــــهانۀ دوست

سبک زندگی،فرهنگ و سیاست به انتخاب من

مشخصات بلاگ
به بــــهانۀ دوست

خدای من!
"اشهد انّ" هرچه دارم تو ...
و من می نویسم به بهانه تو ...
---
امام من!
و من ساده می نویسم
مثل حس خوب بودنِ تو
که سادۀ ساده ، آرامم می کند...
---
و هر گز امید از کف مده
آنگاه که چیز دیگری برای دادن
در کف داری...
---------------------------------
اگر این جمهوری اسلامی شکست خورد، اسلام مدفون می‌شود؛
دیگر خیال نکنید بعدها شما بتوانید دوباره یک کاری انجام بدهید.
مسئولیت یک همچو مسئولیتی است.
انبیا و اولیا و همه خونشان را دادند برای حفظ این.
(حضرت امام خمینی،صحیفه نور، ج8، ص۵۲۵)
-----------------------------------------
«هرگاه دیدید دشمنان از شما تعریف کردند
معلوم می‌شود عیبی در کار است و هرگاه
دیدید که دشمن از کار شما ناراحت و عصبانی
است بدانید درست عمل کرده‌اید.»
(حضرت امام خمینی،صحیفه نور، ج17، ص250)
-----------------------------------------------------
کسانی که به جوانان انقلابی با بدبینی نگاه می‌کنند
و تلاش دارند آنها را منزوی کنند،
به انقلاب و کشور خدمت نمی‌کنند.
البته این جوانان هیچگاه منزوی نخواهند شد.
(حضرت امام خامنه ای 92/12/15)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دل نوشت 2

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸ ق.ظ

بـــــه اخـمت خستــگی در می رود ، لـبـخـنـــد لازم نیست

کنـــــار سینــــی چــــای تـــــو اصـــلاً قنــــــد لازم نیست

هـمـیــشـــه دوسـتـت دارم - بـــه جــــان مـــادرم - امــــا

- تو از بس ساده ای ، خوش باوری ، سوگند لازم نیست

بــه لـطف طـعـــم لب های تـــو شیــریـــن می شود شـعرم

غـــــزل را بـــا عســـل مــی آورم ، هــر چـــند لازم نیست

مـــــرا دیـــــوانـــــه کـــــردی و هـنــــوز از مـن طلبکاری

بپـــــوشـــان بــــافـه های گیـســویت را ، بنـــــد لازم نیست

"به آب و رنگ و خـــال و خـط چــه حــاجت روی زیبا را"

عزیـــزم ، بـس کــــن ، از ایـــــن بیشتــر تـــرفند لازم نیست

فــــدای آن کـمـــان های بـــه هـــم پیــــوسته ات ، هر یک -

جــــــدا دخــــــل مــــــرا مــی آورد ، پـیــــــونـــــد لازم نیست

«بهمن صباغ زاده»

پ.ن: ندارد... از وقتی پی نوشت هایم را دل نوشت کردی ...

نظرات  (۷)

با سلام .واقعا این شعر زیباست .چه قدر سلیقه ی شما خوب است.واقعا از این شعر لذت بردم.

پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
سلام مزدوج غایب 
به قول داد ماس :  من عاشق این دل نوشته های تو ام . خلاص شد و رفت 
یا علی 
پاسخ:
سلام رفیق
ممنون از ابراز احساستت...
یا حق
  • جنبش سایبری ارزشبان
  • سلام

    امان از روزی که وجدان‌ها بیدار شوند و آن روز نزدیک است.انشاالله

    بروزیم

    پاسخ:
    سلام
    خداقوت
    سلام
    فلسطین قطعا آزاد خواهد شد.
    برزم.یا علی
    پاسخ:
    سلام سردار
    یا علی

    سلام
    وبلاگ جدید بنده

    حیات طیبه
    http://hayatetayyebeh.blogsky.com

    یامهدی

    پاسخ:
    سلام
    مبارکه...
  • احمدی نژادی
  • درس بزرگ حضرت آیت الله خامنه ای به همه!
    http://ahmadinejadi.blogfa.com/post/74
  • محسن شیرازی
  • سلام
    نیستی اما رد پاهات رو بعضی جاها دارم میبینم!

    پاسخ:
    سلام
    رد پای یکی دیگه است...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">