به بــــهانۀ دوست

سبک زندگی،فرهنگ و سیاست به انتخاب من

به بــــهانۀ دوست

سبک زندگی،فرهنگ و سیاست به انتخاب من

مشخصات بلاگ
به بــــهانۀ دوست

خدای من!
"اشهد انّ" هرچه دارم تو ...
و من می نویسم به بهانه تو ...
---
امام من!
و من ساده می نویسم
مثل حس خوب بودنِ تو
که سادۀ ساده ، آرامم می کند...
---
و هر گز امید از کف مده
آنگاه که چیز دیگری برای دادن
در کف داری...
---------------------------------
اگر این جمهوری اسلامی شکست خورد، اسلام مدفون می‌شود؛
دیگر خیال نکنید بعدها شما بتوانید دوباره یک کاری انجام بدهید.
مسئولیت یک همچو مسئولیتی است.
انبیا و اولیا و همه خونشان را دادند برای حفظ این.
(حضرت امام خمینی،صحیفه نور، ج8، ص۵۲۵)
-----------------------------------------
«هرگاه دیدید دشمنان از شما تعریف کردند
معلوم می‌شود عیبی در کار است و هرگاه
دیدید که دشمن از کار شما ناراحت و عصبانی
است بدانید درست عمل کرده‌اید.»
(حضرت امام خمینی،صحیفه نور، ج17، ص250)
-----------------------------------------------------
کسانی که به جوانان انقلابی با بدبینی نگاه می‌کنند
و تلاش دارند آنها را منزوی کنند،
به انقلاب و کشور خدمت نمی‌کنند.
البته این جوانان هیچگاه منزوی نخواهند شد.
(حضرت امام خامنه ای 92/12/15)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

یک اتفاق ساده ...

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۴۰ ب.ظ

گاهی یک اتفاق ساده، یک اتفاق بد

تو را آشنا می کند با بهترین دوستان زندگیت

و بعدها که به یاد می آوری آن اتفاق را 

ناخودآگاه می خندی به آن اتفاق بد

خنده ای به شیرینی تک تک لحظات رفاقتت ...

و من دوباره دلتنگم!

دلتنگ یک اتفاق ساده...

در یک حال ساده...

همین.

اتفاق ساده


شعرنوشت:

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست

آه! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

در دلم هستی وبین من وتو فاصله هاست ...

(فاضل نظری)

نظرات  (۸)

سلام
من که چیزی دسگیرم نشد!
یا علی
پاسخ:
سلام آقا مجید
حُکماً به خاطر کم سوادی ماست، عذر تقصیر!
الته سواد کم شما هم بی تاثیر نیست!
یا حق
  • محسن شیرازی
  • ان شاءالله امسال با حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. نگران نباش
    پاسخ:
    بله،انشاالله با شعار وحدت آفرین مرگ بر آمریکا!
    من که نفهمیدم چی میگی البته اشکال از منه نه شما!!!
    مشهد برات دعا میکنم حالت خوب بشه
    یا علی
    پاسخ:
    نخیر،مشکل از منه!
    شما خوب ،ما بد ...
    ما باید از اخویت بفهمیم رفتی مشهد؟!
    ممنون از لطفت

    سلام بر آقا حامد گل

    و چه اتفاقی خوبتر از آمدن بهار ؟!

    همه مطلب یکطرف شعر پایانی یک طرف.احسنت

    پاسخ:
    سلام
    البته که همینطوره ...
    بهار، بهار، یه مهمون قدیمی ...
    ممنون
    ماهم مثل بی سواد ها! فقط می توانیم این پست عالی شما را لایک کنیم:
    لایک
    پاسخ:
    لطف دارید
    با این حساب باید کلی آگهی بدهیم به روزنامه ها...
    راستی راستی این آگهی هارا چاپ می کنند!
    پاسخ:
    امروزه کاری نیست که نکنند!
    مثل این آگهی:
    ما به یه دانش آموز خوب جهت تعلیم نماز نیازمندیم!!!
    آگهی دهنده: یه معلم عاشق
    پاسخ:
    خوبه !!!
    ما نیز با شاعر موافقیم که این آه عادت کم حوصله هاست..
    مثل وقتی که بعضی ها به جای شکر خداوند سبحان فقط می گویند البته با ناله : ای خداشکرت!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">