به بــــهانۀ دوست

سبک زندگی،فرهنگ و سیاست به انتخاب من

به بــــهانۀ دوست

سبک زندگی،فرهنگ و سیاست به انتخاب من

مشخصات بلاگ
به بــــهانۀ دوست

خدای من!
"اشهد انّ" هرچه دارم تو ...
و من می نویسم به بهانه تو ...
---
امام من!
و من ساده می نویسم
مثل حس خوب بودنِ تو
که سادۀ ساده ، آرامم می کند...
---
و هر گز امید از کف مده
آنگاه که چیز دیگری برای دادن
در کف داری...
---------------------------------
اگر این جمهوری اسلامی شکست خورد، اسلام مدفون می‌شود؛
دیگر خیال نکنید بعدها شما بتوانید دوباره یک کاری انجام بدهید.
مسئولیت یک همچو مسئولیتی است.
انبیا و اولیا و همه خونشان را دادند برای حفظ این.
(حضرت امام خمینی،صحیفه نور، ج8، ص۵۲۵)
-----------------------------------------
«هرگاه دیدید دشمنان از شما تعریف کردند
معلوم می‌شود عیبی در کار است و هرگاه
دیدید که دشمن از کار شما ناراحت و عصبانی
است بدانید درست عمل کرده‌اید.»
(حضرت امام خمینی،صحیفه نور، ج17، ص250)
-----------------------------------------------------
کسانی که به جوانان انقلابی با بدبینی نگاه می‌کنند
و تلاش دارند آنها را منزوی کنند،
به انقلاب و کشور خدمت نمی‌کنند.
البته این جوانان هیچگاه منزوی نخواهند شد.
(حضرت امام خامنه ای 92/12/15)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اونایی که درد و شوق دارند یواشکی بیان حرف بزنند...

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸ ب.ظ

مگه آدمی که شوق و طمع چیزی را داره، نباید به اون کسی که آن چیز دستشه پناه ببره... بره دنبالش بگیره؟

پس چطور میشه آدم ادعا کنه " خدایا من شوق بهشت و ترس جهنم را دارم" ولی سراغ خدا نمیره مناجات کنه...خب دروغ می گه دیگه...

حالا این آدم عاشق وقتی میخواد مناجات کنه دنبال یک جای دنج ، خلوت ، بی مزاحم و بی تشویش میگرده دیگه ...خب کجا بهتر از سحر؟

یعنی زمانی که خواب به سنگین ترین حالتش رسیده...همه دیگه خوابند...

چرا اون کسی که ادعا می کنه عاشقه این کار رو نمی کنه ؟

چرا سحر پا نمیشه؟

مگه شوق نداره؟

خدا هم که اون ساعت رو خالی کرده ، اکثر آدم ها رو به خواب فرو برده...

و گفته اونایی که درد و شوق دارند یواشکی بیان حرف بزنند...

پس کسی که سحر میخوابه معلومه که دردی و شوقی نداره...و کسی که شوقی نداره ولی ادعا میکنه داره دروغ میگه...

به خاطر همینه که خداوند به حضرت داوود وحی کرد:

«ای داوود! دروغ میگه کسی که میگه خدایا تو رو دوست دارم ولی از سر شب تا صبح می خوابه ...مگه کسی که شخصی را دوست داره دنبال ساعت و مکان خلوتی برای حرف زدن با او نیست؟»

خدایا


پ.ن:

وقتی دلت گرفت خودت باش و اشکهات
گاهی همینکه گریه کنی خوب می شوی...


←لینک سخنرانی حجت الاسلام مهدوی ارفع (بیات) پیرامون سبک زندگی متقین (شرح خطبه متقین 2 ) (7MB)

نظرات  (۳)

علامه ابوالفضائل حسن زاده آملی -حفظه الله تعالی-:

 تا دهان بسته نشود دل باز نمیشود و تا عبدالله نشوی عندالله نشوی، آنگاه از انسان اگر سر برود، سحر نرود...

 

پاسخ:
ممنون

خییییلی عجیبه.این قسمت کمترین نظرات را داشته. بله من قبول دارم .من اشتباه کردم.حرفت کاملا منطقی است .یه عزیزی به من گفت انسان اول باید قبول کند که اشتباه کرده تا بتونه خودش را اصلاح کنه.ممنون دوست خوبم که این را یادآوری کردی.انشا الله در زندگی موفق باشی.

پاسخ:
سلام دوست گلم
همه باید به دنبال اصلاح اشتباهاتمون باشیم و خجالت نکشیم.
امیدوارم شما هم همیشه موفق باشید
سلام..با اجازه عکس این دست نوشته رو برداشتم برای پروفایلم..طلب حلالیت.
پاسخ:
سلام
نوش جان!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">