به بــــهانۀ دوست

سبک زندگی،فرهنگ و سیاست به انتخاب من

به بــــهانۀ دوست

سبک زندگی،فرهنگ و سیاست به انتخاب من

مشخصات بلاگ
به بــــهانۀ دوست

خدای من!
"اشهد انّ" هرچه دارم تو ...
و من می نویسم به بهانه تو ...
---
امام من!
و من ساده می نویسم
مثل حس خوب بودنِ تو
که سادۀ ساده ، آرامم می کند...
---
و هر گز امید از کف مده
آنگاه که چیز دیگری برای دادن
در کف داری...
---------------------------------
اگر این جمهوری اسلامی شکست خورد، اسلام مدفون می‌شود؛
دیگر خیال نکنید بعدها شما بتوانید دوباره یک کاری انجام بدهید.
مسئولیت یک همچو مسئولیتی است.
انبیا و اولیا و همه خونشان را دادند برای حفظ این.
(حضرت امام خمینی،صحیفه نور، ج8، ص۵۲۵)
-----------------------------------------
«هرگاه دیدید دشمنان از شما تعریف کردند
معلوم می‌شود عیبی در کار است و هرگاه
دیدید که دشمن از کار شما ناراحت و عصبانی
است بدانید درست عمل کرده‌اید.»
(حضرت امام خمینی،صحیفه نور، ج17، ص250)
-----------------------------------------------------
کسانی که به جوانان انقلابی با بدبینی نگاه می‌کنند
و تلاش دارند آنها را منزوی کنند،
به انقلاب و کشور خدمت نمی‌کنند.
البته این جوانان هیچگاه منزوی نخواهند شد.
(حضرت امام خامنه ای 92/12/15)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی به چه درد می خورد؟

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۲۷ ب.ظ
کاترین اشتون که در روزهای گذشته در کانون توجه رسانه‌های ایرانی و غربی قرار داشت و دیدارهای فشرده دیپلماتیک او با مقامات ایرانی نیز در صدر اخبار بود، در تهران به دیدار یکی از محکومین فتنه 88 رفته و به او قول داده که مساله حقوق بشر در ایران را به طور جدی دنبال کند.
دیدار اشتون با نرگس محمدی
کاترین اشتون:برای من به طور خاص خیلی مهم بود که هم زمان با روز جهانی زن از این زنان بشنوم از نظر آنها چطور می توان شرایط را تغییر داد!
نرگس محمدی :دیدار من با کاترین اشتون بر اساس برنامه ریزی قبلی صورت گرفته است.این دیدار کاملا رسمی بود و من یک دعوتنامه رسمی از ایشان دریافت کردم و جواب دادم و اعلام شد و آدرس آن را هم به من دادند که سفارت اتریش در تهران بود و ملاقات ما هم تقریباً چند ساعت طول کشید.
سخنگوی اشتون:تمامی دیدارهای اشتون از قبل برنامه ریزی شده بود.
سخنگوی وزارت خارجه: ما در جریان دیدار اشتون با محکومان امنیتی نبوده ایم!
رییس مجلس :این کار اشتون، کار زشتی بود!
رییس قوه قضاییه :اگر وزارت خارجه از دیدار اشتون با فتنه گران اطلاع داشته مصیبت است و اگر اطلاع نداشته مصیبت بزرگتری است، اگر این روند ادامه دار باشد قوه قضاییه وارد می شود و تبعات آن بر عهده وزارت خارجه است.
هاشمی: ظریف دست پروده ی ولایتی است!

مادر شهید احمدی‌روشن: اشتون چطور می‌تواند به چشم‌های علیرضا و آرمیتا نگاه کند؟ او به‌جای اینکه به دیدار خانواده شهدای هسته‌ای بیاید، به دیدن چه‌کسی رفته است؟ در حقوق بشر این‌ها اسمی از خانواده‌ شهدای هسته‌ای گفته نمی‌شود؟


من هنوز نمیتونم درک کنم که چطور میشه یک مقام رسمی بیگانه در زمان جنگ رسانه ای و اقتصادی تمام عیار با ما، در کشور ما آزادانه با هرکس و هرکجا خواست دیدار کنه! به خصوص که دقیقا همین کار چند ماه پیش هم تکرار شده بود و همه این کار را تقبیح کرده بودند.واقعا در این مورد، وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه به چه درد میخورند ؟ آیا بود و نبودشان اهمیتی داشت؟ بر فرض محال که وزارت امور خارجه خبر نداشته ، واقعا وزارت اطلاعاتی که نتونه دیدارهای یک مقام بلندپایه را رصد کنه و به موقع از آن جلوگیری کنه، چطور میتونه در مقابل جاسوسی و فتنه گری های احتمالی اقدام کنه؟

البته وقتی که مهمترین دغدغه وزیر امور خارجه، یادداشت های فیس بوکی باشه غیر از این هم انتظاری نیست.

بوی فتنه می آید... فتنه 78 از یادها رفته است؟

نظرات  (۷)

سلام بر آقا حامد گل

بالاخره باید یه فرقی بین کارهای کارشناسی این دولت و کارهای غیر کارشناسی دولت قبل باشه!!!

ظاهرا دیدار با فتنه گران و محکومان فتنه جز جاذبه های گردشگری ایران شده است!!!

موفق و موید باشی

یا علی مدد

پاسخ:
سلام رفیق
بالاخره مهمان حبیب خداست ،نمیشه که درخواستشو رد کرد!
ممنون
یا علی
سلام
در اخرین جمعه سال 92 دعا برای ظهور و سلامتی مولایمان را فراموش نکنیم
شاید این روزها یادمان رفته اربابمان عزادار است
التماس دعا
یا زهرا
پاسخ:
سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی
سلام
دادا کار از بو گذشته دیگه!

میگن دروغگو فراموش کاره
یعنی اعتدالیون که یادشون رفته فتنه را .....!
پاسخ:
سلام
مهم نیست اونا یادشون رفته یا نه، مهم اینه که ما فراموش نکنیم...
یا علی
  • احمدی نژادی
  • "احمدی نژاد،مرد تنهای جنگ اقتصادی"
    پاسخ:
    خدمت میرسیم
    وزارت اطلاعاتی که تحت امر دولت تدبیر و ... باشد رنگی جز بنفش می گیرد؟!
    پاسخ:
    ولی قرار نبود بنفشش اینقدر پررنگ باشه!
    سلام
    خیلی خوب و جامع.ممنون.یا علی
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
    یا حق
  • نگین شهدای قائم شهر
  • در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی
    من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی
    خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری
    در مسیرت جان فشانم،گل بکارم،تا بیایی
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    ممنون از شعر قشنگتون
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">